Geoblog.pl    bolus    Podróże    Ozjero Bajkał, Czarnohora i Odessa    Coś sie kończy cos sie zaczyna ...
2005

Coś sie kończy cos sie zaczyna ...

Ukraina
Ukraina, Lwów

Po północy dojechalismy do Lwowa. Poszlismy na nocny spacer po mieście. Lwów to jedno z nielicznych miast, które lubię. A nocą wygląda jeszcze bardziej magicznie. Pod operą na prospekcie Swobody o 4 nad ranem pojawiła się trzyosobowa pijana brygada sprzątająca w pomarańczowych mundurkach. A na wschód słońca poszlismy na Wysoki Zamok.

Po południu odebrałam Kaśkę, Monike i Jurka z dworca stryjskiego. Co za palant wymyslił, żeby tak daleko od centrum dworzec autobusowy budować !
Pożegnałam sie z Ewcią, Adasiem, Tomkiem i Pawłem. Zabrali mi troszke rzeczy cobym nie musiała w Karpatach nosic za duzo.

A teraz jedziemy juz pociagiem do Iwano-Frankowska a póżniej w Karpaty. Strasznie się cieszę. Tyle sie naczytałam o tamtych górkach i nagle udało się sklecić chętna ekipę. Traska juz od lutego gotowa była na przejście przewodników sudeckich, ktore sie nie odbyło w karpatach ukraińskich bo to nie sudety :) ALe my jedziemy i bedzie fajnie!!!